نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2691
-
الف
+

کیانوش گرامی: برایم دعا کنید

«کیانوش گرامی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در شفاخانه میلاد بستری شده است.

به گزارش آی فیلم2، «کیانوش گرامی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «میوه ممنوعه» شاهد بودند، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در شفاخانه میلاد تهران بستری شده است.

«کیانوش گرامی» درباره رنج و سختی ابتلا به کرونا گفت: فکر نمی‌کردم کرونا گرفته‌ام، روزهای اول فکر می‌کردم سرماخوردگی گرفتم و اتفاقی نیفتاد اما رفته رفته این مشکل بیشتر شد و به همین دلیل به شفاخانه مراجعه کردم آنجا متوجه شدم که ریه‌ام نیز به خاطر این ویروس دچار مشکل شده است.

وی افزود: متأسفانه همسر و دو دخترهایم هم گرفتار این بیماری شدند. دو روز در خانه ماندم اما یک شب از خواب پریدم و دیدم نفسم بالا نمی‌آید.

گرامی تصریح کرد: نمی‌توانم نفس عمیق بکشم اما واقعاً باید از داکتران و پرستاران تشکر کرد به خاطر همه اذیت‌ها و آزارهای این بیماری و بیمارانش که آن ها با صبوری برخورد می‌کنند. آرزوی سلامتی برای همه آنها و خانواده‌هایشان داریم و همه مردم برای صحت و سلامتشان دعا کنند.

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» تأکید کرد: از مردم می‌خواهم من و همه بیماران را دعا کنند. ماسک بزنید به همه نکات صحی عمل کنند تا شر این بیماری کم شود.

سریال های «گل پامچال»، «تا صبح» و «تاوان» با بازی آقای کیانوش گرامی پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر